Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo, obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo, obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.

Systémové číslo NEN

N006/24/V00026041

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00026041

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

26. 08. 2024 09:13

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

19. 09. 2024 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Koligová

E-mail

koligovad@army.cz

Telefon 1

+420 973487325

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (VZMR) k zabezpečení nákupu osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín – množství a popis – viz. přílohy č. 1, 2, 3, 4 , 5 a 6. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným účastníkem. Dodavatel zajistí dodávku požadovaného materiálu na základě písemné kupní smlouvy nejpozději do 10.12.2024 včetně fakturace. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh KS, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 6 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Dále předložit seznam významných zakázek v AČR, popř. ve zdravotnictví za poslední 3 roky – reference. Dále předložit vzorky jednotlivých sortimentů zboží k provedení komisionálního posouzení vzhledu a kvality. Vzorky předložit – viz. uvedeno níže. Požadujeme, aby oděvy byly šité na míru na základě Vašeho osobního měření velikostí u zaměstnanců v místě sídla zadavatele. V případě nesplnění uvedených podmínek bude s vítězem soutěže řešeno odstoupení od kupní smlouvy. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Další požadavky na dodavatele: 1. Dodavatel musí mít zkušenosti s výrobou a dodávkami požadovaného materiálu zejména pro zdravotnický personál a garantuje vysokou kvalitu zboží. 2. Dále požadujeme uvedení referencí o prováděných dodávkách obdobného plnění. 3. Požadujeme zdarma možnost výměny nevhodného velikostního sortimentu. 4. Požadujeme na uvedený sortiment zboží předložit vzorky a to vždy v 1 kusu nebo páru pro provedení komisionálního posouzení kvality. Vzorky předložit do 17. 9. 2024 do 13:00 hod. a to poštou nebo osobně kontaktní osobě: p. rtm. Bc. Rostislav Ryška tel.: 973 487 336, 737 253 306. Předání vzorků dojednat 3 dny před termínem předložení. Předkládané vzorky označit na obalovém materiálu „ VZMR – VZORKY-NEOTEVÍRAT“! Posouzení vzorků bude provedeno nejpozději do 19.9.2024 komisí stanovenou ředitelem VVetÚ Hlučín. Po vyhodnocení VZMR budou neúspěšnému účastníkovi vzorky vráceny zpět. Vítězi budou vráceny po ukončení dodávky zboží. 5. Doba pro příjem nabídek cestou ET NEN končí dne 19.9.2024 ve 12:00 hod. Doba a místo plnění Do 10.12.2024 (podle požadavků zadavatele) včetně fakturace. Převzetí zboží bude provedeno v sídle zadavatele – kupujícího a to p. rtm. Bc. Rostislavem Ryškou. Místo plnění : VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Kód z číselníku NIPEZ

18800000-7

Název z číselníku NIPEZ

Obuv

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

18800000-7

Název z číselníku CPV

Obuv

Název předmětu

Obuv

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail27. 09. 2024 14:02Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail17. 09. 2024 08:31Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail17. 09. 2024 08:29Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail26. 08. 2024 09:13Uveřejnění zadávacích podmínek